ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ կքննարկի Իրանը կրկին ռմբակոծելու հնարավորությունը, եթե Թեհրանն ուրանը հարստացնի մինչև «տագնապալի» մակարդակի։ Թրամփը հավելել է, որ կցանկանար տեսնել, թե ինչպես են Միջազգային ատոմային էներգիայի գործակալության կամ այլ հեղինակավոր աղբյուրի տեսուչները ստուգում Իրանի միջուկային օբյեկտներն անցյալ շաբաթավերջին դրանց ռմբակոծությունից հետո։               
 

Գազանի խոսող պատկերը

Գազանի խոսող պատկերը
07.09.2018 | 00:05

Անդրեյ քահանա ԳՈՐԲՈՒՆՈՎ

«...Եվ նրան իշխանություն տրվեց, որպեսզի շունչ տա գազանի արձանին, որ արձանը խոսի, և երկրի բոլոր բնակիչները երկրպագեն նրան, իսկ ով չերկրպագի գազանի արձանին, նրան սպանի» (Հայտ. 13.15)
Հայտնության գրքի համաձայն վերջին ժամանակներում մարդիկ պիտի երկրպագեն «գազանի արձանին» կամ պատկերին և պաշտեն նրան ինչպես աստծուն, ճշմարիտ Աստծո փոխարեն:
Այդ «արձանին» կամ պատկերին շունչ է տրվելու (կենդանություն), որի արդյունքում նա պիտի խոսի: Արդյո՞ք էկրանի մասին չի զգուշացնում մեզ Հայտնության գիրքը: Սուրբգրային այս «խոսող արձանի» կամ պատկերի կերպարը արդյո՞ք չի մատնանշում հեռուստատեսություն, վիդեո և համակարգչային տեխնիկան, իսկ ավելի լայն իմաստով ամբողջ ժամանակակից զանգվածային լրատվական միջոցները և ընդհանրապես այդպիսի երևույթ, ինչպիսին է համատարած կոմպյուտերացումը:


«Իկոնա» բառը, որը առկա է և՛ հունարեն և՛ սլավոնական աստվածաշնչյան տեքստերում, թարգմանվում է որպես «պատկեր» կամ «նկար» (մենք օգտագործելու ենք հունարեն բնագրից վերցված ավելի ճշգրիտ «պատկեր» հասկացությունը): Բայց չէ՞ որ Էկրանը կենդանի, կարելի է ասել, «շունչ» ունեցող պատկեր է, շարժվող նկար, նաև օժտված ձայնային ուղեկցությամբ, այսինքն` «խոսող» է: Իսկ ժամանակակից լեզվով ասած` էկրանը աուդիովիզուալ տեղեկության փոխանցման միջոց է:


«Զարմանալու առիթ չկա,- գրված է Հայտնության գրքի ավելի վաղ մեկնություններում,- որ կորստյան որդու (հակաքրիստոսի) պատկերը կամ արձանը պիտի խոսի, քանի որ եկեղեցու սուրբ հայրերի հին վկայությունների համաձայն վերջին ժամանակների տեխնիկան պիտի հասնի ծայրագույն զարգացման: Այս գիտատեխնիկական Բաբելոնը իր մտահղացումների հանդգնությամբ պիտի գերազանցի հին Բաբելոնի ու Եգիպտոսի քրմերին և կարագացնի համաշխարհային հրեղեն հեղեղի մոտեցումը: Քանի որ տեխնիկայի հետ մեկտեղ (նաև տեխնիկայի շնորհիվ) ամենուրեք տարածում կստանան Սուրբ գրքի համաձայն բարոյական անկումը, երկրպագությունը ստին (այդ թվում նաև կեղծ, վիրտուալ իրականությանը) և հակակրանքը ճշմարտության հանդեպ»:


Ավելի վաղ ժամանակվա սուրբ հայրերը ապագա տեխնիկական «հրաշքների» մասին ակնարկում էին ոչ ուղղակի ձևով: Եվ դա հասկանալի էր, որովհետև նրանց ժամանակներում այդ առարկայի մասին հնարավոր չէր ունենալ հստակ պատկերացում: Իսկ մեր ժամանակներին մոտ ապրող սուրբ հայրերը խոսում են դրա մասին բավականին որոշակի և ոչ երկիմաստ: Աներևակայելի ճշգրտությամբ կանխագուշակեց էկրանի մասին 18-րդ դարի սուրբը` Կոսմա Էտոլացին. «Գալու է ժամանակը, երբ մարդկանց տները կներխուժեն դևերը փոքր արկղի նման, իսկ նրանց կոտոշները պիտի ցցվեն կտուրների վրա»: Սուրբ նահատակ Կոսմա Էտոլացին (1779 թ.) բազմաթիվ մարգարեություններ թողեց մարդկության ապագայի մասին և իրավամբ համարվում է նոր ժամանակների մեծ մարգարե: Նրա մարգարեություններն ընթերցվում և շատ տարածված են Հունաստանում:


Այսպիսով, «գազանի պատկերը» պետք է հասկացվի ոչ թե որպես հակաքրիստոսի անձի կերպար, այլ որպես գազանական գաղափարական ամբողջ համակարգի հավաքական կերպար: Հայտնության գազանը, այդ պատկերացմամբ, գլոբալ կոմպյուտերային հաստատության աստվածամարտ նոր համակարգն է, իսկ Հայտնության սուտ մարգարեն (գետնից դուրս եկած գազանը), հավանական է, առանձին անձ չէ, այլ բոլոր «գայթակղեցնող պատրանքները» և ամբողջ էլեկտրոնային զանգվածային լրատվության համակարգը, որը ներդնում է հակաքրիստոնեական գաղափարախոսությունն ու անբարոյականությունը: Հեռուստատեսությունը և այլ զանգվածային ապատեղեկատվության միջոցները (նրանց տերերն ու գործակալները) մարդու հոգևոր կերպարի և քրիստոնեության դեմ ուղղված իրենց ավերիչ գործունեությամբ միավորված են մի տեսակ կեղծ հոգևոր-միստիկական էության մեջ, որը լիարժեք իրավունքով կարելի է կոչել ժամանակակից էլեկտրոնային սուտ մարգարե:
Եվ այսպես, «ծովից դուրս եկած գազանը» նոր համաշխարհային համակարգն է (ինչպես արդեն ասվել էր), իսկ «գազանի կերպարը» ներդնում և տարածում է մարդկանց գիտակցության մեջ «նոր համաշխարհային համակարգի» գաղափարախոսությունը, դրա համար էլ ասված է Հայտնության գրքում, որ դա առաջին «գազանի կերպարն է», որը դուրս եկավ ծովից, «ուներ մահացու վերք և կենդանացել էր» (Հայտ. 13.14):


Ինչու՞ այդ գազանի մասին ասված է, որ նա ուներ մահացու վերք և կենդանացել էր: Մարմնացյալ Աստծո Որդին մեծ հարված է հասցնում գազանային իշխանությանը, գազանացման գործընթացին, որի մեջ ընկղմվել էր մարդկությունը, այսպես ասած, «մահացու վերք» է հասցնում: Սակայն այդ գազանային իշխանությունը իր սկզբունքներով, նոր սարսափելի ուժով (ինչպես կենդանացած գազան) վերստին դուրս է գալիս ասպարեզ վերջին ժամանակներում և իր գագաթնակետին է հասնելու հակաքրիստոսի թագավորության ժամանակ:


Ասվածի հիման վրա հասկանալի է դառնում, որ Դանիելի մարգարեության մեջ բազմիցս ակնարկվող «սրբապղծությունը» էկրանն է, որն ապականում է մարդկանց հոգիները: Դանիելի մարգարեությունների մեկնիչներից շատերը այս աշխարհի աստվածամարտ ուժերի մեջ էին տեսնում այն պղծությունը, որը ներխուժեց և իր հետ ավերածություն բերեց Աստծո սրբարանը: Դանիելի մարգարեական տեսիլքի ճառագայթը բեկվում և հասնում է այս աշխարհի վերջին օրերի ժամանակներին: Ավետարանում Փրկիչը, խոսելով «սրբապղծության ավերածության» մասին, ևս ակնարկում է Դանիել մարգարեին, կապելով նրա մարգարեական խոսքերը վերջին ժամանակների հետ. «Երբ տեսնեք սարսափելի սրբապղծությունը,- որի մասին ասված է Դանիել մարգարեի միջոցով,- որ հաստատված է սուրբ վայրում (ով ընթերցում է, թող հասկանա), այն ժամանակ, ովքեր Հրեաստանում են, թող փախչեն լեռները» (Մատթ. 24.15): Այստեղ ընդգծվում է մարգարեական խոսքերը ճիշտ ըմբռնելու հատուկ կարևորությունը: Եվ այսօր մարդկային հոգու ոլորտը, որը կյանքի ամենաբարձր, ամենավեհ արտահայտումների ոլորտն է (այլաբանորեն` Աստծո սրբարանն է), ապրում է աննախադեպ մի ներխուժման և ավերածության ընթացք հոգեսպան էկրանի միջոցով, որը, կարելի է ասել, իսկական ժամանակակից կուռք է, արձան:


Աստված, որ ամենի Տերն է և Արարիչը, մարդու հոգևոր ձևավորումը Իր պատկերով ու նմանությամբ իրագործելու համար տալիս է կրոնը, իսկ մարդիկ, որ ղեկավարվում են անկյալ հոգիների` դևերի միջոցով, ստեղծում են զանգվածային լրատվության միջոցներ, որպես ժողովուրդների վրա ազդելու և մարդուն գազանային կերպարով ձևավորելու միջոցներ` մարդկանց վրա վերահսկողություն հաստատելու նպատակով: Դրա համար էլ զանգվածային ինֆորմացիայի փոխանցման միջոցները ճիշտ հակապատկերն են կրոնի, այսինքն` ժամանակակից կուռք են հանդիսանում` «գազանի պատկեր» կամ արձան, նաև «սուտ մարգարե», Հայտնության` «գետնից դուրս եկող գազան»: Իրավամբ մի իմաստուն մարդ հեռուստատեսային էկրանը կոչեց «մարդկանց հոգիների մասսայական ոչնչացման զենք», աշխարհում տեղի ունեցող երևույթների ամենածուռ, խոշորացույց հայելի, մեղքերի անդադար գովազդ, երեք գլխավոր մեղքերի` ցանկասիրության, փառասիրության և արծաթասիրության, որոնց վրա հիմնվում է այսաշխարհային կյանքը: Հեռուստատեսային, նաև համացանցի համակարգչային էկրանի միջոցով սատանան ստիպում է մոռանալ մարդու իսկական նշանակության մասին, Աստծո և հավիտենական կյանքի մասին: Դա սատանայի «իկոնան» է, պատկերն է, որի միջոցով նրան հաջողվում է մարդուն շեղել ճշմարիտ Ատծուն երկրպագելուց և համոզել պաշտելու սատանային և իր ժամանակակից կուռքերին:


Այն, ինչ մշտապես հաղորդվում է հեռուստաէկրանի միջոցով, աստիճանաբար օրենքի ուժ է ձեռք բերում: Ամենասարսափելին, որ այսօր կատարվում է, մեղքի օրինականացումն է: Սա գլխավոր բնորոշիչ հատկանիշն է մեր ժամանակների։ Դա տեղի է ունենում նրա համար, որպեսզի դժբախտ մարդը կորցնի իր խղճի խայթի զգացողությունը` գործած մեղքերի և դրանց համար ապաշխարելու անհրաժեշտության:
Եկեղեցական սրբապատկերը «պատուհան է դեպի հոգևոր աշխարհ», իսկ «գազանի պատկերը» պատուհան է դեպի վիրտուալ իրականության դիվային աշխարհ: Ի դեպ, համակարգչային ծրագրերում պատուհան (window) բառը շատ հաճախ է օգտագործվում: Սրբի պատկերը Սուրբ Հոգով պայծառակերպված մարդկային անձնավորության արտացոլումն է, իսկ «գազանի պատկերը» ճիշտ հակառակը` արտացոլում է դիմազուրկ, «գազանային» տարերքը:


Ռուսերենից թարգմանեց
Դարբասի հոգևոր հովիվտեր Ընծա քահանա ՄԻՐԶՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 2482

Մեկնաբանություններ